:)

Min helg har varit superbra och den har tillbringats med Fia.
I fredgs var i och på cecil och åt , och efter det så åkte vi hem till mig och kollade på film. Mean Girls och Just my luck.
Självklart hade vi massa godis och chips. Mne det skulle ju räcka för lördagen också.
I går så tittade jag och fia på massa kort från när jag var liten bebis, mkt skratt där.
Sen gick vi hem till henne och kollade på kort från hennes barndom, sen käkade vi god mat där också :)
Sen gick vi hem till mig igen och kollade på fler filmer, denna gång blev det En prinsessas dagbok och bilar.
Sen såg vi också en stor fet äcklig spindel på väggen, som min bror skulle ta bort. Men den försvann när han skulle ta den:(
Men pappa dödade den förut idag:) (känner mig så mkt bättre nu, spindlar är det värsta jag vet)
Jag och fia hann titta på Mitt stora feta grekiska bröllop idag också. :) Den är riktig rolig.

Ha det bäst.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0