Lite snack

Idag åker Fia till cypern, och jag är inte ett dugg avis på henne (oja, mkt avis)
Men jag hoppas att hon får en superbra vecka. Hon har lovat att bada lite åt mig också.
För här i Sverige är det ju inte så vidare bra väder. Eller vad säger ni?

Men igår var jag och mamma och hälsade på min bror med familj i dernas nya hus, som bara ligger 50 meter från min mormoe. Så vi hälade ju självklart på mormor också, känns ju lite taskigt att vara så nära och inte hälsa på.
Ska till västervik om 2 veckor igen, då är det lördag till söndag. Mamma och pappa ska på 85-års fest. Men jag var inte bjuden på den så då ska jag vara hos min bror och busa med Nova istället :)

Det var allt från mig.

ha det bäst

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0