sommaren snart slut

Nu märks det att sommaren snart är slut för denna gång, föräldrarna har börjat jobba igen efter semestern, skolan börjar nästa vecka och medierna försäker skrämma slag på alla om den kommande pandemin av svininfluensan. Dom tyck att man borde skjuta upp skolstarten tills smittan inte är lika stor längre.
Men själv skrämmer inte svininfluensan mig, visst folk har dött av den och så. Mne ärligt talatr tror jag medier överdriver.

Min höst ska inte förstöras av svininfluensan.Ska verkligen försöka ha kul denna höst, 10-12 oktober ska jag, mamma och fia upp till stockholm på Green Day-konsert i Globen:) Sen är det ju alla dom här är bra teveprogrammen som börjar igen, och komma tillbaka till vardagen, som man man faktiskt trivs i. även om det är jobbigt efter ett varmt och härligt sommarlov.
Men man har ju höstlov och jullov framför sig också, så det blir ju lite ledigt också.

Det var allt från mig denna gång.

Ha det bäst

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0