trött

Jag är verkligen inte van vid långa skoldagar, vi slutar runt 15.20 varje dag. Förra året slutade vi runt 13.00 3 dagar i veckan. Mitt huvud slutar fungera efter klockan efter kl 13.00. Idag på naturkunskapen som är dagens sista lektion så orkade ingen  göra uppgifterna, t.o.m vår lärare var trött i huvet. Sen hade jag matteprov kvart över 3 .
Men då hade jag fått i mig lite dricka så huvet kändes mkt bättre. Tror det kan ha berot på vätskebrist och värme.
Imorgon har vi håltimme i 2 timmar, då ska jag och 2 kompisar ära lunch på donken :)


ha det bäst

Puss


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, fåglar kvittar ju som bara den och fjädrar har man överallt runt buren också :D

2009-08-28 @ 22:18:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0