Juldagen

Dan efter doppardagen. Hoppas att alla hade en jättebra julafton. Min var hur bra som helst.
Vid 2 skulle vi vara hos släkten, se vi tre tittade vi på Kalle Anka som vanligt. Vid 4 åt vi mat. Tur att jag hade en slapp klänning på mig , då kunde man äta mkt utan att det började kännas trångt. Sen efter en stund så togs allt godis fram, då åt man ju lika mkt igen, eller nja inte rikgit. Men har man börjar äta godis så kan man ju inte sluta. Runt 8 på kvällen pkte vi hemåt, för vi hade ju julklappar som väntade på oss. Vi hade valt att öppna dom hemma istället för att ta med dom dit. Fick riktigt bra julklappar och allt som allt hade jag en underbar julafton :)





Mina julklappar var: En bok, ringar, strumpor, ett halsband, pyjamsbyxor
hårfön, örhängen, armband, en nyckel (ligger i den rosa asken), 200 kr av mormor
en brosch och säsong 2 av OC :)

Rätt nöjd alltså :)

Ha det bäst.

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0