vilken dag...

Denna dag kan seriöst inte bli sämre än vad den redan ha vairt.
Vi fick tillbaka våra svenskaprov som vi skrev i måndags självkart fick jag IG där. Sen när jag skulle byta böcker vid skåpet så gled telefonen hur handen och rätt ner på golvet så att simkortet låste sig. På mattelektionen 10 minuter senare så fick jag reda på mitt resultat av Nationella provet i matte A, och det gick fullkomligt åt helvete. Fett IG, jag hade 13 poäng, 20 var godkänt. Men i framtiden kan dom ju fan göra nationella prov så att även såna som jag som har svårt för matte kan klara av dom. sen fick vi håltimme i över timme, så då åkte jag in till stan och lämnade in min telefon, då fick jag låna en lånetelefon som levde sitt egna liv. Sen hade vi idrottslektion som faktiskt var riktigt rolig idag (det enda idag som har fått mig att dra på smilebanden), sen hade vi prov i naturkunskap som gick åt skogen. Chansade på typ varenda fråga. Sen var äntligen skoldagen slut, och då  täntke jag åka raka vägen hem, efter att ha hämtat min telefon (som nu funkar för övrigt). Men självkart kommer man inte hem eftersom någon busschafför hade kört fel runda, så hela bussschemat mellan rödsle och kristineberg blev helt fel. Så vår buss kom aldrig, utan kom en timme senare...

Vill till Lanzarote nuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0