Vaccin

Förut var jag verkligen anti mot vaccinet mot svininflunesan. Me nu har jag ångrat mig, jag ska ta det iallafall.
För jag ser ingen nackdel med att inte ta det. Så nästa fredag ska jag ta det i skolan.
Är ölite smått nervör, är verkligen jätterädd för sprutor, men det är ju bara ett stick och sen är det över. Man får bita ihop helt enkelt.
Varför ändrade jag mig ?
Jo, för att jag vill verkligen inte riskera att ligga sjuk i svininflunensan när jag är på Lanzarote i Januari. Plus att det bli mer och mer folk som blir smittade nu.
Så därför ändrade jag mig. Får hoppas nu att jag inte blir smittad nu den "sista" veckan nu.


Ha det bäst.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller tummarna!!

2009-11-13 @ 13:37:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0