oktober

Herregud vad tiden går fort, redan oktober.
Nu är de slut med alla frukostar och middagar på altanen. Nu får man göra det riktigt mysigt inomhus istället.
Men jag älskar att sitta inne och äta middag medan med det regnar och blåser utanför.
Men jag är glad att det är oktober nu, för nästa helg så bär det av till Stockholm för Green Day konsert!! :)
Har längtat hur länge som helst nu, och är hur pepp som helst.
Får bara hoppas att jag inte blir sjuk, har nämligen gått och fryst hela kvällen. Brukar vara tecken på attt jag bröjar bli förkyld :/
Och när jag blir förkyld, så brukar jag bli sängliggandes i en vecka ungefär:/ och det funkar inte.


Hoppas alla har haft en bra lördagskväll.

Kram


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det finns ju fler saker än bara bloggen att göra ! :D

2009-10-03 @ 23:52:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0