Scary movie 3

Sitter och tittar på Scary Movie 3, och skrattar lika mycket varje gång. Trots att jag har sett den x antal ggr. Filmen har precis den humorn jag har. Älskar scenen med "Michael Jackson"  Grym dans :D

Idag var det iallafal första dagen på höstlovet, och jag har gjort det jag är bäst på. Dvs, ingenting.
Men på onsdag blir det iallafall att åka till Västervik och fira Novis somm fyller 2 år. Ska också besöka stadt och hämta min apumapp, som mina lärare börjar fråga efter nu.

Men nu ska jag fortsätta titta på Scary Movie.

Ha det super.

Puss

Kommentarer
Postat av: Joakim

Det var längesen jag såg den, men visst är den rolig! :D

2009-10-26 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0