10 september

Idag har jag varit ledig, eftersom jag är ute på APU nu. Men imorgon ska jag jobba igen, då ska jag hjälpa till på någon företagsmiddag inne i stan (i västervik alltså). Men dock är det ju studiedag hemma, men det gör inte så mkt att jag inte får ledigt där. Tycker det är kul att jobba med det jag gör  :) På lördag blir det också jobb, från 11.00.

Men idag har jag inte gjort så mkt, tittade på high school musical filmerna av nån anledning. Var ett tag sen jag såg dom.Troy är fortfarande lika söt i första filmen och jag vill fortfarande ha Sharpays snygga hår.

Nu vänttar jag på att Heroes ska börja, efter det blir det att sova. Ska upp vid 6 imorrn :/

Ha det bäst

Puss


Kommentarer
Postat av: Leia

Tack så mycket!

Låter som att du med har fina <3

2009-09-10 @ 22:59:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0