Melodifestivalen

Har kollat på melodifestivalen nu, och jag tyckte det var helt rätt bidrag som gick viadre till globen :) Var faktiskt riktigt förvånad över Erik Saades låt, trodde det skulle vara en typisk schlager pop, men det var det verkligen inte. Jag tyckte den var hur bra som helst, och Mr. Jonhson är ju lika bra som alltid :)
Tror jag har blivit lite småkär i Erik Saade ;) haha, ja drömma får man ju faktiskt. Hade inte så jättehöga förväntingar inför denna veckas delfinal, men när jag väl hade hört låtarna så ändrade mig ganska snabbt  :) Var ganska bra klass på dem flesta av låtarna :)

Hoppas ni får en fortsatt bra lördagkväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja verkligen grr på han ;)

2010-02-14 @ 11:58:42
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0