27 januari

Har varit ledig idag. Eftersom vi har jobbat kväll i skolan nu två tisdagar i rad så  fick vi kompledigt idag :)
Gick upp runt elva och åt frukost, stack sen till gymmet, och tränade i 1½ timme. Redigt gutt  :)  Körde igenom mitt träningsprogram som jag fick i måndags, och körde även lite på roddmaskinen, som är grymt jobbig. Avslutade med lite gång på rullbandet, och sen självklart strechning efteråt.
Men jag måste bli bättre på att stretcha, är lite slarvig med det. Då jag nästan alltid får träningsvärk :S Skärpning!
Nu blir det snart sängen för mig iallafall, fast jag e inte ett dugg trött. Men jag ska lägga mig och fortsätta läsa i Luftslottet som sprängdes.

Hoppas ni har haft en bra dag.

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0