15 december

9 dagar kvar till julafton, och jag har bara köpt en enda julklapp. Jag som säger VARJE år att jag ska köpa julklapparna tidigt. Men blir det så? Näe, så nu börjar jag som vanligt få lite smått panik. För jag har ingen aning om vad jag ska köpa + att jag inte har ett öre att handla för. Men jag skulle få ett förskott av mitt studiebidrag så jag ska ge mig ut shoppa julklappar på lördag :)

Snart ska jag iallafall åka hem, och plugga. Har nästa sista provet imorgon, ett på torsdag oxå.
Varför ska alla lärarna sätta så många prov i slutet av terminen?? Plus att vi har haft Nationellt prov i matte A oxå. Men del 2 var iallafall lättare än del 1, men att det gick bra kan jag knappast säga. Matte har aldrig varit min starka sida.

Nu måste jag iallafall gå till bussen, vill hem!! Är kissnödig som tusan.

Ha det bäst

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0