17/11

Har precis kommit hem från Donken, var där med 2 av dom andra ledarnan för club 13. Idag tittade på film med dom, vi skulle egentligen ha pysslat, men efter den ledaren var sjuk. Så det blev film istället :) Men det är kul det också. Efter det så blev det Donken denna tisdag igen, blev det förra veckan också.

Idag i skolan så har vi förberett för julborden som vi ska ha om 2 böcker. Så jag har suttit och rullat över 100 stycken mozartkulor, inte själv tack och lov. Men det ska göras några 100. Jag har också gjort deg till mandelmusslor, som jag ska baka ut imorrn..

Imorrn ska jag också ta vaccninet mot svinis, är sjukt nervös, eftersom jag verkligen hatar sprutor. Men har fått lite stöttande ord på facebook :) Så det kommer nog gå bra. Jag menar jag tar hellre en spruta än att ligga sjuk i svininflunensan...

Hoppas alla har haft en bra tisdag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0