Fram och tillbaka

Blir väldigt mkt resande fram och tillbaka nu dom närmsta dagarna.  Men idag åkte jag hem med lite kort varsel. Men eftersom jag inte börjar förrän vid 17.00 imorgon så kunde jag lika gärna åka hem. Men alla mina grejer är kvar i västervik, eftersom jag åkte hem direkt efter jobbet. Fick inte reda på att jag skulle jobba kväll förrän jag var där i morse.
Men första apudagen var kul, jag och en annan tjej tog hand om konferenslunch. Var rikigt kul, hade inte sönder något förutm en glasflaska, som inte var mitt fel. Jag hade fyllt den med mineralvatten, och när jag skulle bära tillbaka den så gick den sönder. Måste ha varit någon spricka i den eller något, eller blivit någit tryck eller något såndant :S
Men resten av dagen gick jättebra :) Är ledig på torsdag eftersom jag jobbar lördag.

Ha det bäst

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0