bra dag

Var riktigt äcklig seg på morgonen, men vem är inte det en måndagmorgon? Speciellt efter ett lov också.
Men vaknade till efter ett tag.
Fick reda på att jag var godkänd på båda religionsproven (inte knappast vg, men GODKÄNT iallafall)
Gjorde en miniredovisning om Grekland, som fick mig att längta till Grekland, och ska nog fan försöka hitta en sistaminuten eller restrea dit senare i sommar/höst. Jag älskar grekland.
Efter skolan blev det gymmet, gött som fan, har varit redig dålig på att träna senaste tiden. Men nu är jag igång igen :)

och ikväll kan jag vara upp lite längre, då jagh ar sovmorgon imorgon till 12.20 :)

Nu ska jag fortsätta läsa fridatidningen som landade i brevlådan idag :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0