Corallen

Var på middag på corallen ikväll som kyrkan bjöd på, som tack vare vårt arbete med kyrkans unga.
Hade riktigt trevligt och roligt sällskap vid bordet. Jag skrattade så mycket att jag satt i halsen 2 gånger. (typiskt mig, haha)
Middagen var iallafall supergod, och nu är jag proppmätt. Efter jag är mätt, så är äter jag ännu mer, bara för att det är gott.  (man vill ju inte heller att kyrkans pengar ska gå till spillo)

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och mysa framför ett par avsnitt av sista säsongen av oc. Imorrn blir det en rejäl studiedag då jag har en stor hög med läxor som bara väntar på att bli gjorda.
För på söndag hinner jag inte sitta med läxor, då blir det gospel istället :)  ( mkt roligare)


Hoppas ni har haft en bra fredagskväll :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0