dan före dan

Jaha då är det åter igen den 23 december och dan före dan. Den där riktiga mysjulkänslan har inte redigt innfunnit sig. Annat var det när jag var barn, då var jag helt berusad av julkänsla och mys, men jag tror nog att julen är roligast för barnen. Det tyckte iallafall ajg när jag var liten. Men men, jag gillar julen iallfall :) Tror nog ändå att jag får lite julkänsla i morgon när man vaknar och faktiskt inser att det är julafton.
Idag är det full rulle här hemma, jag har bakat julgodis och ska fortsätta med det alldeles strax, granen ska kläs och jag har en julklapp kvar o fixa, om jag nu hinner det:/  annars får jag hitta på nåt annat.

Ha en bra dan före dan! 
 

Lovar att slänga in ett God jul inlägg imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0