dåligt humör

Usch, vet inte vad det är med mig idag. Är på dåligt humör, fast jag egentligen inte har någon anledning till det.
Har helt enkelt vaknat på fel sida. Får hoppas humöret blir bättre under dagen. Man kanske ska ta en promenad, då kan humöret lätta lite kanske.
Jag hoppas att ni hade en bra fredag iallafall.
Själv var jag hos Jennifer och hennes mamma igår och tittade på film och lets dance. Mycket trevligt :)

Nu väntar duschen på mig, en dusch kanske kan få mig på lite bättre humör. Eller om man rent av ska ge sig iväg till gymmet kanske... :S Hmm, får se vad jag hittar på.

Ha en superfin lördag ♥

Kram


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack vad du är snäll! <3

Det är bättre med honom nu :)



Det är verkligen hemskt när det händer saker med nära och kära. :(

2010-01-30 @ 15:19:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0