18 juli

Har haft en ganska bra dag. Dagen började kanske inte så jättebra, eller det var faktiskt lite kul. Vi skulle åka till västervik, och lämna tillbaka Nova till hennes mamma och pappa  (vi har varit barnvakt) men så fattade vi inte hur vi skulle knäppa bilbarnstolen, tror vi stod och höll på en halvtimme med att komma på hur vi skulle knäppa : haha, vi fick ringa till min bror som försökte förklara hur vi skulle göra, men mamma kom på det tillslut :P
Sen var det lite fika där innan vi åkte hem igen. Och sen åkte jag och pappa en liten tur genom stan, och fastande mitt i gotlandstrafiken. Och nu har jag suttit och myst med mamma på altanen och lyssnat på musik :) Jag älskar sommar <3

Idag är det också exakt en vecka kvar till min 18-års dag :)

Hoppasni har haft en bra dag :)

Kram

Kommentarer
Postat av: josefin

Roligt att du är med! :) Ja allt är bra med mig med! Kram på dig!

2010-07-19 @ 00:05:07
URL: http://photosbyjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-19 @ 18:14:45
URL: http:// www.hallgreen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0