fullt upp.

Nu så här inför sommarlovet så är det mycket i skolan. Lärarna ska alltid klämma in ett sista prov, ett sista hemarbete, och det är betygssnack hit och dit.  Men idag fick jag illafall reda på att jag fick G i spanska, vilket är mycket skönt, då jag var lite orolig där, eftersom jag inte skrev så jättebra på senaste provet. Men det blev godkänt  :)
Nu väntar snart ett långt härligt sommarlov, innan hösten kommer och jag går in i mitt sista skolår, och mitt sista skolår ska bli bäst!! Det har jag bestämt mig för.   Ett år till som man får vara ungdom, sen kastas man ut i vuxenlivet. (hjälp?!)

Puss

Kommentarer
Postat av: elinn

okey jo men det ska man ju göra. :)

det är helt okey med mig, vad har du för planer till helgen då?

2010-06-09 @ 00:05:41
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: elinn

okey okey, nej du jag tog det bara lugnt..

:)

2010-06-12 @ 15:27:52
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0