Eurovision song contest.

Om en kvart böjar årets esc-final.
Och jag tycker det är helt rätt låtar som är i final.
Mina favoriter är:

Belgien. Tom Dice- Me and my guitar.

Sååå underbar låt :) Och så ljuvlig röst.


Turkiet. Manga- We could be the same.

Exakt min typ av musik som jag annars lyssnar på :) Superbra  :)

Tyskland. Lena- Satellite.

Kan inte låta bli att sitta och gunga med i takt till musike till den låten :)

Det var mina tre favoriter, som jag hoppas kommer riktigt högt upp. Förra året så kom alla mina favoriter topp 3 ;) Kanske blir likadant i år oxå.

Men för övrigt gillar jag också Grekland (eller iallafall hans dansare ;) hehe. men låten är helt okej den också)
Rumänien, Danmark och Moldavien är oxå bra låtar :)

Nej, nu börjar det om några minuter.

Må nu bästa låt vinna!!

Ha det bäst.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0