skola och politik

Sitter i skolan och ska egentligen skriva om ett parti och deras idelogi och se efter om den stämmer överens med partiets frågor och förslag.  TRÅKIGT!! Om man ändå vore intressread av politik.  Jag valde att skriva om vänsterpartiet, och deras idelogi.  Men hittar inte mkt intressant att skriva om. Så jag bloggar istället :) mkt roligare.

Igår var jag hemma och var sjuk, förkyld och feber. Idag har jag iallafall ingen feber, men näsan rinner fortfarande :( tur att jag har kort dag, slutar vid halv 1.

Ha en fortsatt bra måndag!

Kram


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: över jul blir det thailand :D på höstlovet blir det dubai och förhoppningsvis mauritius och sen en weekend till london i oktober tror jag :D ääälskar att resa!

Ha en fortsatt underbar tisdagskväll!

2010-09-07 @ 22:34:33
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0