GOTT NYTT ÅR!

Säger som rubriken säger: Gott Nytt År! 2012 here we come. Vad som händer detta år har jag faktiskt ingen aning om. Inför 2011 visste jag lite mer vad som väntade, det var ju studentbal, student och annat smått och gott. Men detta år vet jag inte vad som kommer att ske. Så nu kan jag börja lägga upp planer för detta år, Några nyårslöften har jag inte, jag har mål jag ska uppmå i stället. Fixa det himla KÖRKORTET och skaffa JOBB!  Mina två främsta mål
2011 var ett både ett bra och dåligt år, hade lite motgångar men oxå framgångar. Vissa stunder ville jag bara strunta i allt, medan vissa andra stunder var helt fantastiska. Som sagt hur 2012 blir har jag inte aning om, men ska ska göra aööt för att det ska bli så bra som möjligt :) Nytt år med för nya möjligheter ! :)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0