Fredagskänsla

Nu har man fått tillbaka den där härliga fredagskänslan igen. Men dock var det segt att ha lång skoldag. Har ju varit så van vid korta skolagar. Förra terminen slutade vi typ runt halv 1 varje dag. Men det är bara att vänja sig vid det. För så farligt är det inte, sovmorgon torsdag och fredag, restaurangen tis-onsdag.Måndagar är den segaste dagen, men annars är det helt okej.

Mne idag slutade vi iallafall 15.15 och var på stan i en timma, köpte ett par nya skor, som jag egentligen inte behövde. Men som jag inte kunde motså. (ska lägga in bild på dom när jag har hittat kamerakablen)

Ikväll blir det till att bara vara hemma, känner mig lite sjuk, Har haft ont i huvet hela dagen och haft lite lätt illamående:/
Får hoppas det blir bättre till imorrn.

Ha det bäst.

kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0