sommarlovet över

Jaha, nu är det dista kvällen av detta underbara sommarlov. Men jag ska inte klaga, jag tar med mig många roliga minnen in i höstrusket. Så visst, sommaren försvinner i naturen, men den finns alltid kvar inom mig :)
Imorgon blir det att gå upp klockan halv 7 (usch, känns inte bra). Det kommer nog blir väldigt segt, med tanke på att jag aldrig blir trött förrän runt 2 på natten. Men det ska nog gå iallafall, förhoppningsvis så är blirdet en kort dag imorrn.

Men jag vill tacka alla människor som på ett eller annat sätt har gjort detta sommarlov till det undara  sommarlov  :)
Tack<3.
Nu beger vi oss in hösten och laddar upp för nästa sommarlov.


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: A'

Fin blogg du har :'D

btw, ställ en fråga på min blogg :')

2009-08-29 @ 16:02:15
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0