stallet

Kom hem ifrån stallet för ett tag sen, där har jag inte varit på hela sommaren. Haar faktiskt saknat vissa hästarna väldigt mkt. (jag har ju mina favoriter)
Idag hade vi bara teori, vi fick skriva i en lapp vad vi ville göra denna termin, vilka mål vi hade med ridningen, förslag till teoriveckan och sen fick vi skriva 5 hästar vi gärna ville rida. Självklart skrev jag mina favoriter.
Sen hade vi bara lite kort teori om sitsen, och varför den är så viktig.

Sen cyklade jag hem på min envisa cykel som aldrig vill funka som den ska. Min bakbroms ligger emot mitt backdäck så det blir jättetrögt att cykla ibland, t.o.m på racksträckor. Det är mkt jobbigt. Men pappa ska ta bort bakbromsen så jag bar har kvar handbromsen.


Hoppas alla får en superkväll.

kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0