Hej

Hej, här har det inte skrivits mkt på sistone. Men jag bloggar när jag har lust och har något att skriva om. Inte för att det är ett måste.
Nu har jag precis kommit hem från frissan, så nu har jag klippt lugg igen och lite kortare.  Kände verkligen att det var dags för klippning igen.
Imorgon är redan sista april, vilket mer kallas valborg. Många ska festa, men jag får se vad jag hittar på. Hade först tänkt dra ut men ibland blir inte planerna riktigt som man tänkt sig. Men systeryster kommer och hälsar på, så det blir nog att umgås med henne. Grilla ska vi oxå göra.

Ha det bäst.


Puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Håller med dig Grr på Damon :D

2010-05-09 @ 11:12:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Det tycker jag att du ska. Dom är som godast när man lägger bara smör på och sedan in i ugnen =)

2010-05-10 @ 06:22:27
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0