Påsklov slut

Då var detta påsklov slut, men har haft helt okej lov. Inte gjort så jättemkt, men det är väl det man har lov till ? xD haha
Men idag blev det att gå upp vid åtta för att sedan gå till kyrkan och ha högmässa, som var ovanligt lång idag. Sen var det bara hem en sväng och äta och sen upp till kyrkan igen sen vid fem, för att ha vanlig övning.
Men jag hann med att köra lite bil med pappa innan och ja, det gick väl sådär idag. Det har gått mycket bättre vissa andra gånger. Men men, var väl tydligen inte meningen att jag skulle köra bil idag :p
men jag ska iallafall satsta på att kökort innan 20. Gärna tidigare, men men. Senast 20 års ålder iallafall, så jag har 2 år på mig :)

Men nu ska jag säga godnat här,  ska lägga mig läsa lite först, har bara några sidor kvar i Aldrig fucka upp. (riktigt bra bok måste jag säga)

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0