7 februari

Ska börja med att säga grattis till min bästa kompis Sofia som blir vuxen idag. Grattis <3
Ska göra mig iordning nu, då jag ska vara hos henne vid 1 och ska köpa blommor först. 

Igår hade jag iallafall en trevlig kväll på cecil med familjen och fia (som jag för övrigt ser som en familjemedlem)
Åt stekt kyckling med (stark) currysås  och bambuskott till. Till efterätt blevdet glass med friterade bananer och te :) Åkte hem mätt och belåten och hade en fortsatt bra lördagkväll hemma :)
Nu ska jag hoppa in i dushen, eller i varje fall tvätta håret som är fyllt av hårspray sen igår.

Alexandra Ekström 921412-091702 ♥ ett år, saknar dig!  Vi ses i nangijala ♥

Ha en fortsatt trevlig söndag ♥


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej:D

förlåt för sent svar.

Min blogg har krånglat så jag har inte kunnat blogga som vanligt. Och nu funkar den bara som det ska med alla förutom explorer.

2010-02-07 @ 11:49:57
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0