äntligen helg

Även att jag bara varit i skolan 2 dagar denna vecka, så är det alltid lika skönt med helg.
Men det känns att man har varit sjuk, tror fortfarande inte jag är helt frisk, har inte ork till någonting.
Ska vila upp mig nu i helgen, som visserligen är fullbokad, men inte så att jag inte ska ha tid och bara göra ingeting  :)
Ikväll blir det nog bara en lugn fredagskväll, blir väl att titta på Lets Dance, syster kommer hit också, och det är alltid lika trevligt.

Hoppas ni får en härlig fredagkväll, vad ni nu än ska göra :)
Släng också gärna in en kommentar, svarar på alla kommentarer!

Ha det super

Kram♥

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej , ny blogg tävling 10 ska vinna 500kr presentkort hos kicks och 1 iPone 3gs 16gb vit. Besök gärna min blogg och delta helt gratis. <3<3<3

2010-02-05 @ 20:09:52
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0