Party

Hej alla. Jag hoppas att ni hade en trevlig fredagskväll.
Själv var jag på en kompis 18-års fest. Jag hade hur kul som helst. Var massor med trevligt folk och man lär alltid känna någon ny varje kväll. Tog också en massa roliga bilder, så nu får man sig ett gott skratt när man tittar på bilderna i min kamera. Fyllebilder är alltid roliga :)
Idag är det ju mindre kul, men det brukar det ju vara dan efter fester.  Inte för att jag är så farligt bakis, det brukar jag inte bli, men jag kan ju inte säga att jag inte är bakis. För det är jag. Min baksmälla har satt sig i magen, så har jobbigt ont i magen:/ men man får ju faktikst skylla sig själv.

Men ikväll blir det en lugn kväll med päronen, orkar inget annat.

Hoppas ni får en superfin lördag :)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0