Anna till oslo

Det blev alltså Anna Bergendal som vann igår, för mig är låten helt okej, Hon har en grym röst, som berör. Låten är helt okej, men jag tycker den är lite för tam. Det händer aldrig riktigt något. Är lite rädd för att det kommer få oss att falla i Oslo. Men jag ska inte säga för mycket, det kanske går superbra i år :)

Min personliga favorit var Salem, rikigt riktigt riktigt bra låt. (Den låten gillade ju också dom internationella jurygrupperna, som vi har för att vi ska få en inblick i vad europa kan tänkas gilla). Men den kom ju tvåa iallafall, men hade hellre sett den som vinnare.
Eric saade, hade också varit helt okej för mig.

Men nu får man hålla tummarna för anna, och hoppas att europa gillar den :)

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0