redo

Nu är jag i stort sett redo för vår lilla trip till tyskland/holland med gospelkören. Har i stort sett packat klart, brukar alltid vara så seg med det, men idag gick det väldigt bra :)
Och mitt humör är mkt bättre nu än dom senaste två dagarna, man har ju sina svackor. Får hoppas det håller i sig nu hela nästa vecka.
Imorrn börjar jag skolan vid 13.00 eftersom vi jobbar kväll, så det blir lååååååååång sovmorgon, vilket är mycket härligt  :) Och sen är man ledig på fredag, så mitt höstlov börjar på imorrnkväll. Men hela mitt höstlov spenderas på resande fot, men det ska bli så grymt kul, så det får det vara värt. Kommer hem fredag morgon igen. Får se om datorn hänger med, kanske, kanske inte.

Ha en bra kväll!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0