sing along

Idag har dagen bestått av sång, sång och ännu mer sång :)   Det började i morse på högmässan och avslutades i en stor konsert. Hur kul som helst, trots att jag var ganska bakis på morgonen, men det får man skylla sig själv för. Vi har tyska gospelkören Spirit of Joy på besök, så vi hade konsert med dom idag. Så det har blivit mycket engelska idag, men det är bara bra, då lär man sig engelska bättre  :)  och redigt kul att träffa folk från andra länder. I morgon ska vi ha knytkalas för dom, så då får vi träffa dom igen .KUL!!
Sen i oktober/november åker vi till dom i Tyskland, så då får vi träffa dom igen.
Kommer bli så kuuul!

För övrigt har jag haft en superbra helg, och imorrn har jag sovmorgon, så man kan va uppe länge ikväll oxå :)
Men dock tror jag att jag kommer somna tidigt, då jag bara har sovit typ 4 timmar inatt.

Ha det bäst!

Kram


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Det var länge sen. :)

Tycker också att Damon är bra snygg!



2010-10-15 @ 20:14:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0