åskväder

Jag erkänner att jag verkligen inte gillar åskan, iallafall inte när jag är ensam hemma eller så. Och ikväll/natt så var det jävla åskväder är hemma. Som tur var såg jag att grannarna var vakna, så sprang faktiskt över till dom. då kändes allt mkt bättre :) Då var det ju lite mys faktiskt.  Tror aldrig jag har sett så mkt blixtrar som ikväll, det var faktiskt nästan lite coolt. Ett tag blixtrade det bara massa, men ingen åska. men sen bröt helvetet loss.
men nu verkar det vara över, bara lite småknallar, så ska väl dra mig hemåt snart igen.
Hade jag inte hat några grannar o gå till hade jag fan legat i fosterställning under täcket, hållt för öronen, blundat hårt och storbölat som en småunge.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0