10 år sedan

Skänker idag en tanke till USA, New York. 10 år sedan World Trade Center attackerades, dagen som fick hela världen att häpnas över vad hemska saker människor kan göra.  Denna dag är värd att minnas.  Jag minns dagen så väl när det hände. Jag kom hem från skolan och satt på tvn och det första jag såg var två torn som brand, förstod inte riktigt vad som hade hänt. var ju bara 9 år när det hände, så la inte så stor vikt över det. Sen kom pappa hem och han berättade för mig hur allt låg till. Det är nu på senare år som man verkligen har förstått innerbörden av denna händelse, och hur allvarligt detta var/är.
Denna bild får mig att rysa av obehag.   Villa i frid alla som oskyldiga som miste livet denna dag. ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

vilken färg har du i din? =)



Allt bra? =) kram

2011-09-23 @ 07:38:20
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0