Förkyld

Har varit lite förkyld till och från dom senaste vekorna, men nu har det brutit ut på riktigt. Har varit rejält förkyld sen fredagskväll.  Men nu blir det nog iallafall inte sämre, går nu mot det bättre hållet. Fast idag har jag varit som en sengångare har haft lite ont i hela kroppen. Så var tvungen o va hemma idag från min engelskalektion, för när jag vaknade och kände hur näsan var täppt och hela kroppen kändes helt tung så kände jag att jag sboslut inte gå till skolan. Men imorrn är jag ledig så har en hel dag på mig att vila upp mig och bli friskare, så att jag kan  gå till min mattelektion på onsdag. Plus att jag också har körlektion på onsdag som jag inte vill missa.  ( inte nu när jag verkligen har bestämt för att ta körkort)
Har också konstaterat att hösten verkligen är här på riktigt nu, löven börjar falla och bli gula, det blir mörkt tidigt. Klockan är inte ens halv åtta och det är redan kolsvart ute.
Fast det som hag gillar med hösten är att det är mysigt att kura ihop sig i sängen/soffan med tända ljus, godis och nåt varmt o dricka ocg titta på film, (särskilt med någon man tycker speciellt mkt om). Och att vi ockxå börjar gå mot julen, och julen är ju alltid mysig i sig :)
Det var allt jag hade o säga idag. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0